piątek, 3 marca 2017

Prokrastynacja, czyli lenistwo?

Co masz zrobić dziś, zrób jutro! Prokrastynację odkryłam na długo przedtem, zanim to pojęcie stało się modne. Dla niewtajemniczonych:

Prokrastynacja lub zwlekanie (z łac. procrastinatio – odroczenie, zwłoka) – tendencja, utożsamiana z odwlekaniem, opóźnianiem lub przekładaniem czegoś na później, ujawniająca się w różnych dziedzinach życia. https://pl.wikipedia.org/wiki/Prokrastynacja

Choć to na pewno nie jedyne moje zaburzenie (to niezaprzeczalne), było i jest ono najbardziej uciążliwe w moim życiu. Obecnie mając lat 26 (i pół), uważam odkładanie wszystkiego na potem za przyczynę wszystkich moich problemów, lęków, stresów i konfliktów z bliskimi.

Dlaczego więc nie zmienić mojego modus operandi? Ach, gdyby to było takie proste! 
Jestem dziewczyną (a może i już kobietą?) niezwykle impulsywną. Id króluje:) Ale moja spontaniczność i popędliwość ma też sporo zalet:) I choć często zwycięża słomiany zapał, teraz postanawiam uroczyście, że zacznę żyć tak, jakby jutro nie było #notommorow;p

Co spowodowało ten mój zapał? Suma wielu różnych inspiracji. A ponieważ ma to być blog, a nie książka, to na tym na razie zakończę, a o całej reszcie opowiem później. No co? Ups, znów prokrastynacja! No nic! Idę żyć:) To be continued...

Znalezione obrazy dla zapytania prokrastynacja 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz